Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení.

NOVINKY

arr3Prodejny Brilas 2016/2017Nové prodejny společnosti Brilas: Praha - Brno - Hradec Králové - Jihlava ... arr3Prodejny BestDrive - realizace v roce 2016I v letošním roce jsme vybavovali prodejny BestDrive v České republice - interiéry v Ostravě, Praze... arr3Realizace zasedací místnosti Continental Barum s.r.o. Otrokovice ... arr3Kancelářské a zasedací prostory pro jednatele společnosti Continental Barum s.r.o. ... arr3NÁBYTEK Z UMĚLÉHO KAMENEUmělý kámen Vám otevírá nové možnosti ve výbavě interiéru i exteriéru. Odolnost vůči poškrábání a... arr3Realizace interiérů "PŘED A PO"Provádíme kompletní realizace kuchyňských linek vč. dodání vestavných spotřebičů. Nepořádek po nás...

KONTAKT

Petr Pišl
Štěrkoviště 1295
765 02 Otrokovice
tel: 601 377 762, 776 215 303
info@vep-interier.cz
obchod@vep-interier.cz

 

Kancelářská skříň šatní, kombinovaná, nástavbová, přístavná skříň nebo policová rohová skříň. Designový kancelářský stůl pevný nebo výškově stavitelný, konferenční stolek, PC stůl, přístavný stůl, uzamykatelný kontejner na kolečkách, nástavba na stůl. Stolová deska, stolová podnož, stolová spojka. Kvalitní a pohodlný SEDACÍ NÁBYTEK od českých výrobců: kancelářská židle a kancelářské křeslo, konferenční stohovatelná židle a křeslo, luxusní kožené nebo koženkové manažerské křeslo se synchronním mechanismem, pracovní otočná židle, moderní plastová židle, vícemístná lavice do čekacích prostor, pohodlné křesílko nebo pohovka, školní židle nebo otočná ordinační židle pro lékaře i dílenské provozy.

 

Zakázková výroba a e-shop s českým kancelářským nábytkem, realizace kancelářských, jednacích a recepčních prostor, výroba nábytku na míru do interiéru a exteriéru vašeho domova po celé ČR.

 

Vestavná skříň s posuvnými dveřmi, lakovaná kuchyně, call centrum, vybavení kanceláře, recepční pult, atypický nábytek do škol či dětský pokojíček... Pokud jste na našem e-shopu www.vep-interier.cz nenalezli to, co hledáte a máte vlastní představy o budoucím vybavení vašeho interiéru, neváhejte nás kontaktovat s konkrétními požadavky. Nábytek je zhotovován v prostorách dílny naší společnosti, jedná se tedy o český výrobek.

 

Pohodlné a kvalitní matrace LEH od českého výrobce. Polohovací nebo pevné rošty pod matraci s výkyvnými lamelami. Matrace se studenou HR pěnou, matrace s RE-PUR pěnou, matrace s viscoelasticku pěnou, latexové matrace, antibakteriální a antialergické matrace, anatomické matrace, partnerské matrace, vrstvené matrace sendvičového typu, středně měkké matrace, středně tvrdé matrace, tvrdé matrace, levné a ekonomické matrace, matrace s paměťovou pěnou, profilované matrace, snímatelné a pratelné potahy dle vašeho výběru.


OBCHODNÍ PODMÍNKY

OBCHODNÍ PODMÍNKY

internetového obchodu www.vep-interier.cz
provozovaného obchodní firmou Petr Pišl

se sídlem Štěrkoviště 1295, 765 02 Otrokovice
identifikační číslo: 75875802, DIČ CZ8305254155

Živnostenský list vydán živnostenským úřadem MěÚ v Otrokovicích dne 1.10.2007
pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.vep-interier.cz


1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) internetového obchodu VEP interier provozované obchodní firmou Petr Pišl, se sídlem Štěrkoviště 1295, 765 02 Otrokovice, identifikační číslo: 75875802, živnostenský list vydán živnostenským úřadem MěÚ v Otrokovicích dne 1.10.2007 pod č.j. ŽÚ/2801/07/L/222/F/51190/07, ev.č. 370503-70384 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístněné na internetové adrese www.vep-interier.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

1.2. Obchodní podmínky dále upravují práva a povinnosti smluvních stran při využívání webové stránky prodávajícího umístěné na adrese www.vep-interier.cz (dále jen „webová stránka“) a další související právní vztahy. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

1.5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

2. UŽIVATELSKÝ ÚČET

2.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

2.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu a bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za porušení této povinnosti ze strany kupujícího.

2.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

2.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 12 měsíců nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).

2.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

3.1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

3.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. Veškeré nabídky prodeje zboží umístěné ve webovém rozhraní obchodu jsou nezávazné a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.

3.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.

3.4. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

3.4.1. objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),

3.4.2. způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a

3.4.3. informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).

3.5. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Udělit souhlas a dokončit objednávku“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).

3.6. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či elektronicky).

3.7. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.

3.8. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

3.9. Upozorňujeme kupující, že velikost některého objednaného zboží, se může lišit o ±3mm.

3.10. V případě objednání zboží, které není nabízeno přímo na našem e-shopu www.vep-interier.cz (např. zhotovení nábytku na míru) budou zákazníkovi elektronicky odeslány potřebné dokumenty jako např. smlouva o dílo, kterou je zákazník povinen zaslat podepsanou zpět na adresu provozovatele.

4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

4.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby :
- prostřednictvím faktury (splatnost 30 dní po dodání zboží)
- v hotovosti při převzetí zboží na místě určeném kupujícím v objednávce
- bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č.ú. 670100-2208310461/6210 vedený u společnosti mBank (dále jen „účet prodávajícího“)

4.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

4.3. V případě objednávky nad 10 000,- Kč je kupující povinen uhradit zálohu ve prospěch prodávajícího ve výši 80% z předpokládané ceny objednaného zboží. Záloha slouží prodávajícímu jako záloha / kauce na objednané zboží. Při fakturaci bude tato záloha odečtena od celkové částky k úhradě. Zálohu je možné uhradit bezhotovostně na účet prodávajícího, č.ú. 670100-2208310461/6210 vedený u společnosti mBank, případně zaslat hotovost prostřednictvím poštovní poukázky. Pokud kupující neuhradí při převzetí zboží nebo předem bankovním převodem zbývající část celkové částky na účet prodávajícího, nebude mu zboží předáno. V případě, že kupující odmítne objednané zboží převzít a je-li zboží skladováno déle než 14 dní, je kupující povinen uhradit náklady spojené s uskladněním zboží. Taktéž propadá záloha kupujícího ve prospěch prodávajícího. Pokud kupující uhradí příslušnou zálohu za zboží a prodávající by z nějakého důvodu nemohl plnit dodání zboží, bude kupujícímu záloha neprodleně vrácena dle jeho pokynů (na bankovní účet nebo dobírkovou poštovní poukázkou). Tím dále není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.

4.4. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy.

4.5. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

4.6. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije. (§ 2119 odst. 1 : Kupující nemusí kupní cenu zaplatit, dokud nemá možnost si věc prohlédnout. To neplatí, byl-li ujednán takový způsob předání, který možnost prohlídky vylučuje)

4.7. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

4.8. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej doporučeně poštou nebo v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.

5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.

5.1.1. Produkty, které jsou vyráběny přímo naší firmou VEPinterier (s označím v produktové kartě Parametry: "Výrobce - VEPinterier"), nabízené na našem e-shopu www.vep-interier.cz jsou vyráběny aktuálně až dle objednávky zákazníka. Jelikož je toto zboží zhotovováno na míru zákazníka, nevztahuje se na něj záruka vrácení zboží do 14ti dnů. V případě ostatních produktů bez označení výrobce v produktové kartě "Parametry" - platí možnost vrácení zboží do 14dnů.

5.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího info@vep-interier.cz.

5.3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

5.4. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal.


5.5. Kupující bere na vědomí, že pokud jím vrácené zboží bude poškozeno, opotřebováno nebo částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Kupující bere na vědomí, že vrácené zboží musí zabalit a dostatečně opatřit obalovými materiálem tak, aby se zboží při přepravě zpět k prodávajícímu jakýmkoli způsobem nepoškodilo. (Zboží je od prodávajícího expedováno zákazníkovi zabaleno do ochranné fólie a připevněno na paletu - v případě vrácení zboží doporučujeme zákazníkovi zboží zabalit a připevnit na paletu, aby předešel poškození při přepravě).

5.6. Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

5.7. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

5.8 Odstoupení od kupní smlouvy pro produkty s označením "DP"

Prosím, čtěte pozorně toto odstoupení od kupní smlouvy pro produkty s označením "DP"

Pro produkty s označením "DP" v hlavním názvu produktu (např. "DP Dřevěná postel pro děti"), jedná se o výrobky dětských dřevěných postelí zhotovených z masivního dřeva - tyto produkty jsou v produktové kartě označeny jako Číslo produktu: "VMKS_DP005", VMKS_DPV009", VMKS_PP001", VMKS_PPV004", VMKS_PP011", VMKS_PPS002", VMKS_ZP003", "VMKS_ZP004", "VMKS_PP010".

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Neprodané zboží (vrácené zboží zákazníkem), lze jen po domluvě vrátit dodavateli dle následujících podmínek. Tyto podmínky jsou platné pro zboží nakoupeno od 20. 4. 2017.

Podmínky k vrácení zboží:

Zboží, které chcete vrátit nesmí jevit známky používání, nesmí být použito, musí být v původním obalu. Náklady spojené s vrácením si hradí odesilatel. V případě, že zboží nebude splňovat výše uvedené náležitosti bude vráceno zpět na Vaší adresu.

Náklady spojené s vrácením vraceného zboží budou účtovány na Vaše náklady.

U vrácení zboží uvádějte vždy i důvod vrácení a číslo faktury, kde toto zboží bylo vyfakturováno. Nelze vrátit zboží, kde kupující zaplatil na fakturu se splatností, a faktura byla uhrazena po termínu.

Důležité!

Manipulační poplatek za vrácení zboží činí 5% z ceny zboží do 5 000kč bez DPH.
Manipulační poplatek za vrácení zboží činí 10% z ceny zboží nad 5 000kč bez DPH.

O tento poplatek Vám bude snížená dobropisovaná částka za vrácené zboží.

Nelze požadovat vrácení peněz za přepravné a poplatek odeslání zboží přímo zákazníkovi.

Po obdržení vráceného zboží bude provedena kontrola jakosti zboží, a pokud zboží splňuje výše uvedené podmínky, budou Vám vráceny peníze do 30-ti dnů, popř. lze na základě dohody potvrzené dobropisy dobropisovat v nově vystavených fakturách. Vracení zboží lze maximálně 5x za daný rok. Zboží, které vracíte nelze poslat na dobírku, takto zaslané zboží bude odmítnuto, náklady spojené s tím hradí odesílatel. Rovněž nelze vrátit zboží, které bylo zhotoveno pro zákazníka na objednávku, dle jeho požadavku (potisk, výšivka, individuální rozměry apod.)

Postup k vrácení zboží:

Před vrácením zboží je důležité, abyste nás předem zkontaktovali a informovali, že se chystáte zboží vrátit. Kontaktujte nás vždy emailem info@vep-interier.cz.

Do emailu vždy vypište přehledně:
1. Zboží, které chcete vrátit (kód, množství a název)
2. Číslo faktury
3. Vyčkejte na písemný souhlas k vrácení zboží

Vyčkejte vždy na potvrzení vrácení, zboží nelze vracet bez tohoto písemného potvrzení.

V případě, že bude rozhodnuto zamítavé stanovisko o vrácení, bude Vám sdělen důvod zamítnutí vrácení. Vyhrazujeme si právo zboží zpět nevzít při nesplnění výše uvedených podmínek.

Zboží k vrácení zasílejte na adresu:

SHOP VOMAKS, U Koupaliště 1, Karlovy Vary 360 05

Po obdržení vráceného zboží bude vše znova řádně prokontrolováno a poté Vás budeme kontaktovat.

Výjimky: Právo na vracení zboží nelze uplatnit u zboží na přání zákazníka/zakázkové zboží - jiný rozměr a povaha produktů, produkt vyrobený na zakázku dle atypických rozměrů.

5.9 Reklamace - reklamační řád

Důležité
U reklamovaného zboží musí být písemná informace (reklamační protokol) s informací k reklamovanému zboží. V případě, že reklamace dorazí bez písemné informace, nebude reklamace vyřízena v termínu. Vždy je nutné tento doklad dodat společně se zbožím, abychom hned mohli reklamaci řešit.

Došlo Vám poškozené zboží?
V případě, že krabice jeví poškození, popř. je polepena páskou přepravní společnosti, vyžádejte si u řidiče zápis, kde se poznačí, že jste převzali zásilku se známkami poškození. K uznání reklamace je potřeba reklamaci nahlásit nejpozději do 24h od převzetí, při zjištění vad způsobeny přepravou - nelze tuto reklamaci uznat!

Při reklamaci postupujte následovně:
Kupující oznámí oprávněnou reklamaci písemně a to následujícím způsobem:

- na e-mailovou adresu provozovatele e-shopu info@vep-interier.cz napište detailní popis reklamace společně s fotografií poškozeného zboží zobrazující reklamované vady

- kupující bude prodejcem nejpozději do 3 pracovních dnů informován dalším postupu


Při zjištění vady zboží neodkládejte reklamaci.
Záruční doba činí 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Reklamace se nevztahuje  na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením. Zboží k reklamaci, prosím, zašlete na výše uvedenou adresu: Doručovací adresa firmy. O odeslání zboží k reklamaci nás informujte. Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list, který Vám pošleme emailem po nahlášení reklamace.

Lhůta pro vyřízení reklamace: Reklamace bude vyřízena ve 30 denní lhůtě.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
1. Poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí),
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy

2.  Porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou

3.  Neodborným zacházením

4.  Zboží bylo poškozeno živly

5.  Pokud zboží bylo podáno k reklamaci pozdě, tzn. výrobek, či zboží bylo používáno při zjištění vady dál - nárok na reklamaci zaniká. Při zjištění vady zboží neodkládejte reklamaci

Práva a povinností z vadného plnění

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá. Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží. Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil. U věcí prodávaných za nižší cenu nebo v akci, prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

- odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
- bezplatné odstranění vady opravou;
- přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
- vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití. Prodávající neodpovídá za vady, které vznikly při přepravě.


6. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

6.1. Způsob doručení určuje prodávající, není-li v kupní smlouvě stanoveno jinak. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

6.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. Nepřevezme-li kupující zboží ani při opětovném dodání, je prodávající oprávněn požadovat poplatek za uskladnění ve výši 250,- Kč (slovy : dvěstěpadesát korun českých) nebo je prodávající oprávněn od kupní smlouvy odstoupit.

6.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

6.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

6.5. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.

7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,Ÿ

se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,Ÿ

zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,Ÿ

je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti aŸ

zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.Ÿ

7.3. Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

7.4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

7.5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

7.6. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

8. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

8.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

8.2. Kupující bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící webové rozhraní obchodu (včetně fotografií nabízeného zboží) jsou
chráněny autorským právem. Kupující se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webové rozhraní obchodu.

8.3. Kupující není oprávněn při využívání webového rozhraní obchodu používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webového rozhraní obchodu. Webové rozhraní obchodu je možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor práv ostatních zákazníků prodávajícího a který je v souladu s jeho určením.

8.4. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

8.5. Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@vep-interier.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

8.6. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

8.7. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

8.8. Kupující bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahu třetích osob do webové stránky nebo v důsledku užití webových stránek v rozporu s jejich určením.

9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

9.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

9.2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo a (dále společně vše jen jako „osobníúdaje“).

9.3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.

9.4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.

9.5. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.

9.6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

9.7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

9.8. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 9.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,Ÿ

požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.Ÿ

9.9. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

10. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES

10.1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.

10.2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

11. DORUČOVÁNÍ

11.1. Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související s kupní smlouvou musí být druhé smluvní straně doručena písemně, a to elektronickou poštou, osobně nebo doporučeně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb (dle volby odesílatele). Kupujícímu je doručováno na adresu elektronické pošty uvedenou v jeho uživatelském účtu.

12. ŘEŠENÍ SPORŮ

12.1. Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy. Kupující má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

13. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

13.1. Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

13.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.

13.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

13.4. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.

13.5. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění a činnost prodávajícího nepodléhá jinému povolování. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad.

13.6. Kontaktní údaje prodávajícího, adresa pro doručování: Petr Pišl, Štěrkoviště 1295, 765 02 Otrokovice, adresa elektronické pošty: info@vep-interier.cz, obchod@vep-interier.cz, telefon : 00420 776 215 303.

V Otrokovicích, dne 1.1.2016

Formulář pro odstoupení od smlouvy

 

Informace ke vzorovému formuláři: V případě využití formuláře pro odstoupení od smlouvy jej prosím zkopírujte, vyplňte a odešlete na e-mail: info@vep-interier.cz nebo doporučeně na adresu: Petr Pišl, Štěrkoviště 1295, 76502 Otrokovice. 


Věc: Odstoupení od smlouvy

Oznamuji vám, že dle ustanovení § 1829 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku odstupuji od smlouvy o nákupu níže uvedeného zboží.

 

Prodávající: 
Internetový obchod: www.vep-interier.cz
Podnikatel: Petr Pišl
Se sídlem: Štěrkoviště 1295, Otrokovice 76502
IČO: 75875802
DIČ: CZ8305254155
E-mail: info@vep-interier.cz
GSM: 00420 601 377 762, 00420 776 215 303


Název výrobku: (*)
Kód zboží: (*)
Počet kusů: (*)
Cena za kus: (*) Kč bez DPH, částka s DPH: (*)
Doprava v hodnotě: (*) Kč bez DPH, částka s DPH: (*)

Datum objednání: (*), datum obdržení: (*)
Číslo objednávky: (*)
Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány: (*)
a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu a názvu banky) (*)

Kupující:

Jméno spotřebitele: (*)

Přijmení spotřebitele: (*)

Adresa spotřebitele: (*)

E-mail: (*)

GSM: (*)


Zakoupené zboží vracím samostatnou zásilkou na Vaší adresu.


(zde vyplňte místo) dne (zde doplňte datum)


(podpis) 
Jméno a příjmení spotřebitele

(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.

 

nahoru